MENU
 
Home
Nieuwsbrief
GC in de media
SiteMap
 
Tips en Tricks
Excel
Word
Photoshop
PowerPoint
Surf Tips
Gmail
Android
iPad
Excel ClipTips
 
cursus Office 2016
Access
Excel
Outlook
PowerPoint
Word
 
cursus Office 2013
Excel
PowerPoint
Word
Nieuw in Excel 2013
Nieuw in Word 2013
Nieuw in PowerPoint 2013
 
cursus Office 2010
Access
Nieuw in Excel 2010
Excel automatiseren
Excel
OneNote
Outlook
PowerPoint
Word
 
cursus Office 2007
Access
Excel
Outlook
PowerPoint
Publisher
Visio
Word
 
cursus Office
2000-2002-2003-XP
Access
Excel
PowerPoint
Outlook
Word
 
cursus Photoshop
CC -3D
Animatie
CS6
CS5
CS4
CS2 - CS3
Lightroom 3
Elements 6
Mask Pro
Nik Collection
 
cursus Dreamweaver
CS3
 
cursus Illustrator
CS4
 
cursus Flash
CS4
 
cursus Fireworks
CS4
 
cursus Paint Shop Pro
X en X2
 
cursus Premiere
Elements 7-8
 
cursus Joomla
Joomla 1.5
 
Sociale Netwerk sites
Facebook
LinkedIn
Twitter
 
iPad
Apps
 
Diversen
Celtx
CSS
DropBox
Firefox 3.6
GIMP
Internet Explorer 9
LIME
Linux
OpenSUZE
PREZI
ProShow Producer
YouTube
 
cursus Google
Agenda
Analytics
Gmail
Zoeken
Picasa 3
SketchUp
Chrome
Street View
 
cursus Windows
Live Movie Maker
Windows 10
Windows 8
Windows 7
XP
Vista
 
cursus Office '97
Word
Excel
 
 
>

 

spacer spacer spacer spacer
Cursus Outlook 2016   go to : Index - vorige - volgende
       
Les 17 Contactpersonen (4)  
     
Afdruk samenvoegen (2)

Dit opent het venster "Contactpersonen gebruiken voor Afdruk samenvoegen".
In de sectie "Contactpersonen" kies je of je alle contactpersonen, of je enkel de geselecteerde contactpersonen wil opnemen. Ik heb in dit voorbeeld maar vier contactpersonen, dus zal ik deze maar allemaal opnemen.
In de sectie "Samen te voegen velden" selecteer je of je alle velden wil opnemen, of enkel de velden uit de huidige weergave. Tenzij je enkel de naam en het adres hebt ingevuld voor alle contactpersonen, kies je hier voor de tweede optie.
Daarom hebben we trouwens ook de kolommen toegevoegd en verwijderd.

Tenzij je een bestand hebt waar je deze samenvoeging wil inbrengen, kies je in de volgende sectie "Nieuw document". Anders selecteer je "Bestaand document", en klik je de knop "Bladeren".

Als documenttype kies ik in dit voorbeeld "Adresetiketten". En als "Samenvoegen naar", een nieuw document.
Wens jij deze te printen of te mailen, dan kies je uiteraard deze optie in het drop-downmenu.
Klik de knop OK.

 
Dit opent Microsoft Word, welke ons een waarschuwingsvenster laat zien.
Klik de knop OK
 
Dit opent een volgend venster, waar je de knop "Instellen" klikt.
>
Dit opent een volgend venster.
In dit venster kies je het etiketformaat.
Ik kan niet weten over welke etiketten jij beschikt, dus hier zal je zelf de instellingen voor moeten bepalen.
Klik de knop OK.
 
Dit brengt ons terug in het Word-document.
Klik de knop "Adresblok".
 
In het volgende venster wordt ons gevraagd welke notatie je wil hebben, of je er een bedrijfsnaam aan wil toevoegen en of je er het postadres aan wil toevoegen.
Het postadres kan hij blijkbaar niet vinden, dus moeten we hem wat helpen.
Klik hiervoor de knop "Velden vergelijken".
 
Dit opent het venster "Velden vergelijken"
Het veld "Bedrijf" heeft hij gevonden, dus dit is goed.
Het veld "Adres 1" heeft hij niet gevonden, dus klikken we het naar benedenwijzend pijltje en kiezen het veld "Werkadres".
Dat is alles wat we nodig hebben en klikken de knop OK
 
We gaan verder in de volgende les
 
 
Index - vorige - volgende

copyright © 2012 - gratiscursus.be

>