Dit opent het venster "Contactpersonen gebruiken voor Afdruk samenvoegen".
In de sectie "Contactpersonen" kies je of je alle contactpersonen, of je enkel de geselecteerde contactpersonen wil opnemen. Ik heb in dit voorbeeld maar vier contactpersonen, dus zal ik deze maar allemaal opnemen.
In de sectie "Samen te voegen velden" selecteer je of je alle velden wil opnemen, of enkel de velden uit de huidige weergave. Tenzij je enkel de naam en het adres hebt ingevuld voor alle contactpersonen, kies je hier voor de tweede optie.
Daarom hebben we trouwens ook de kolommen toegevoegd en verwijderd.
Tenzij je een bestand hebt waar je deze samenvoeging wil inbrengen, kies je in de volgende sectie "Nieuw document". Anders selecteer je "Bestaand document", en klik je de knop "Bladeren".
Als documenttype kies ik in dit voorbeeld "Adresetiketten". En als "Samenvoegen naar", een nieuw document.
Wens jij deze te printen of te mailen, dan kies je uiteraard deze optie in het drop-downmenu.
Klik de knop OK.
|